Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Did you miss me?

2 χρονια μετα λοιπόν αποφάσισα να κανω το comeback μου και να επιστρέψω στην καταγραφή της πολυτάραχης (λέμε τωρα) ζωής μου. Λιγο μεγαλύτερη, πιο ώριμη, πιο σοφή όπως με αποκάλεσαν πρόσφατα, ναι το ακούσαμε κ αυτο,με περισσότερη εμπειρία, αποφάσισα να μεταλαμπαδευσω τις γνώσεις μου.Μμμμ πολλα συνέβησαν σε δυο χρονια, ξεκίνησα να γράφω ως πρωτοετής κ γύρισα ως τελειόφοιτη, τι με έκανε όμως να επιστρέψω; Σήμερα μετα από πολυυυυ καιρό είδα την ταινία marry poppins και μου θύμισε τα παιδικά μου χρονια, την όρεξη που είχα να κανω τόν κόσμο πιο όμορφο, πιο χαρούμενο, την ανάγκη να προσθέσω λίγη μαγεία στη ζωή μου και τον παλιό πιο ανέμελο εαυτό μου. Ακούγεται λιγο μελο ξέρω, άλλωστε δεν με πήραν και τα χρονια για να νοσταλγώ τη χαμένη μου νιότη αλλα νιώθω παρόλα αυτά ότι ολοένα και πιο μεγάλο κομμάτι της παιδικής μου αθωότητας χάνεται με το πέρασμα του χρόνου κ ευτυχώς εχουμε και τις ταινίες να μας το θυμίζουν αυτο. Αυτή την περίοδο της ζωής μου βρίσκομαι στη νότια Γαλλια, στο Μονπελιε για σπουδές με το προγράμμα Erasmus  και θα βρίσκομαι εδώ μέχρι τέλος Ιουνίου. Ειναι τόσο όμορφα εδώ, οι Γάλλοι ειναι λιγο περίεργοι βέβαια, ευγενικοί αλλα απόμακροι και σνομπάρουν όσους δεν μιλούν άπταιστα γαλλικά ,σαν εμένα δηλαδή, κακό χρόνο να έχουν. Μέχρι τωρα εχουμε ταξιδέψει σε γειτονικές πόλεις όπως Toulouse, Carcassone για τις οποίες θα κανω μια εκτενέστερη περιγραφή σε επόμενο post, και σε 4 μερες θα εχω την ευκαιρία να εξερευνησω και δυο πόλεις της πολύχρωμης, πλακοστρωτης Πορτογαλιας , τη Λισαβόνα και το Πορτο. Αυτά προς το παρόν αρκετή συγκίνηση για σήμερα θα επιστρέψω πιο γρήγορα από ότι την τελευταία φορά, το ελπίζω δηλαδή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου